Agencja Badawcza INDAGO – kim jesteśmy?
Dostarczamy klientom praktyczną wiedzę o zachowaniach i preferencjach konsumentów. Przeprowadzane przez nas badania marketingowe oraz odpowiednio zinterpretowane otrzymane wyniki znacząco zmniejszają (a czasami całkowicie eliminują) ryzyko podjęcia błędnej decyzji w obszarach związanych z marketingiem, sprzedażą czy też ogólnie biznesem.
Specjalizujemy się w badaniach realizowanych na zamówienie i wyłączność jednego klienta (przeprowadziliśmy kilkaset takich projektów). Uzyskujemy unikatowe informacje o rynku pozwalające zdobyć przewagę nad konkurencją.
Realizujemy projekty badawcze na terenie całego kraju.
Z branżą badań marketingowych związani jesteśmy od ponad dwudziestu lat. Wykorzystując nasze wcześniejsze doświadczenia z dużych i małych agencji badawczych w 2010 roku założyliśmy INDAGO. Proponujemy naszym klientom optymalne rozwiązanie biznesowe – indywidualne podejście do każdego projektu, elastyczność, profesjonalizm i atrakcyjność cenową.
Jesteśmy członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).
W jakich sytuacjach wspieramy naszych klientów?
Diagnozowanie zachowań konsumentów (insighty, zrozumienie potrzeb i oczekiwań, proces decyzyjny, kryteria wyboru, wpływ innych osób na decyzje zakupowe, źródła informacji o ofercie).
Wdrażanie nowego produktu / usługi, modyfikacja obecnego produktu / usługi – zainteresowanie nową propozycją, analiza silnych i słabych stron, test cenowy, postrzeganie nowej propozycji na tle dostępnej konkurencji.
Badanie znajomości i postrzegania marek.
Wybór najlepszej propozycji nazwy / logotypu / etykiety / opakowania, modyfikacja obecnej wersji.
Wybór najlepszego hasła reklamowego / konceptu reklamy / materiału promocyjnego, ocena efektywności komunikacji reklamowej.
Analiza satysfakcji i lojalności klientów / partnerów handlowych.
Pomiar jakości obsługi klienta.
Pozostałe zagadnienia wymagające wiedzy o kliencie / potencjalnym kliencie.
Jakie metody badawcze wykorzystujemy?
Badania jakościowe:
fokusowe – zogniskowane wywiady grupowe, mini grupy, grupy eksperckie, grupy kreatywne, grupy przyjacielskie,
indywidualne wywiady pogłębione, indywidualne wywiady z elementami etnografii,
diady / triady,
tajemniczy klient,
obserwacje uczestniczące, nieuczestniczące,
wywiady eksperckie,
wizyty asystowane,
zakupy asystowane,
etnograficzne.
Badania ilościowe:
bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe (face to face) realizowane w domach respondentów, w miejscu sprzedaży, w miejscach publicznych, w specjalnie zaaranżowanych warunkach (central location), przed wejściem i po wyjściu z danego miejsca,
wywiady telefoniczne,
ankiety internetowe.
Dla kogo realizowaliśmy projekty?
Fotografie: unsplash.com